Terug naar aanbod

Vliegend Hertlaan 55

3526 KT Utrecht

Huurprijs € 160,- per m2 p.j.

Download brochure

Deel dit object:

Details

Oppervlakte316 m2
FunctieKantoorruimte
Huurprijs€ 160,- per m2 p.j.

Omschrijving Vliegend Hertlaan 55

Omschrijving:
Het betreft hier representatieve kantoorruimte gelegen op de 10e verdieping van het kantoorgebouw “Le Mirage” te Utrecht.

Het kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. “Le Mirage” heeft 21 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 18.200 m². Het gebruik van hoogwaardige bouwmaterialen en de bijzondere vorm geven dit gebouw een kwalitatieve en duurzame uitstraling. De opvallende V-vorm alsmede de 85 meter hoogte van het kantoorgebouw maken het tot een van de meest herkenbare kantoorgebouwen van Utrecht. Het kantoorgebouw is onderdeel van het kantorencomplex Europaplein.

Ligging:
Het kantoorgebouw “Le Mirage” ligt aan het Europaplein, op de hoek van de Europalaan, Vliegend Hertlaan en de Beneluxlaan te Utrecht. Dit kantoorgebouw is uitstekend geschikt voor zowel nationale als internationale bedrijven die een vestiging in Utrecht wensen, mede vanwege de aanwezigheid van het Van der Valk hotel in de directe nabijheid. Diverse IT-Consultancy en Financiële instellingen zijn huurder in “Le Mirage”. In de directe omgeving van het gebouw zijn meerdere gerenommeerde Multinationals gevestigd zoals Brunel, EquensWorldline en Rabobank.

Locatie en bereikbaarheid:
Utrecht is dankzij de centrale ligging in het land, op het knooppunt van de snelwegen A2, A12, A27 en A28, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.

Het kantoorgebouw is met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken. Er bevindt zich een bushalte waar 4 buslijnen stoppen op loopafstand van het object en de sneltram stopt voor de deur.

Vloeroppervlakte:
Totaal ca. 316 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de 10e verdieping, inclusief een pro rato aandeel in de algemene ruimten.

Voornoemde oppervlakte kan worden uitgebreid met twee kantoorkamers ter grootte van totaal ca. 26 m². 

Daarnaast is tegen nader overeen te komen huurcondities het medegebruik van de kantine-/lunchruimte bespreekbaar.

Voor de berekening van de oppervlakten is gebruik gemaakt van de meetnorm conform het normblad NEN 2580. Het meetrapport is op aanvraag beschikbaar.

Parkeergelegenheid:
Bij het object behoren 10 (tien) parkeerplaatsen op eigen terrein.

Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
- fancoilunit-systeem t.b.v. het verwarmen en koelen van het kantoor;
- 4 (vier) panoramaliften;
- 1 (één) binnenlift;
- zonwererende beglazing;
- luxe systeemplafonds;
- 3 (drie) compartimentenplintgoten t.b.v. elektra, data en telefoon;
- systeemplafonds met geïntegreerde TL5 verlichting;
- vloerbedekking;
- natuursteen in centrale hal en algemene ruimten;
- hoofdtrappenhuizen in natuursteen;
- voldoende sanitaire voorzieningen;
- toegangspoorten;
- gemeenschappelijke vergaderruimte op de begane grond.

Gemeenschappelijke faciliteiten:
De entree is het hart van het gebouw, voorzien van gemeenschappelijke faciliteiten voor alle huurders. Er is een koffiebar, een bemande receptie en gemeenschappelijke vergaderruimte gesitueerd op de begane grond. De koffiebar is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08.00 uur tot 15.00 uur. De entree is voorzien van WiFi voor de bezoekers.

Huurprijs:
€ 160,= per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurprijs parkeren:
€ 1.000,= per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Servicekosten:
€ 45,= per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de levering van zaken en diensten.

Huurtermijn:
Tot en met 31 januari 2021 met een verlengingsperiode van 3 (drie) jaar.

Opzegtermijn:
Uiterlijk 12 (twaalf) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.




Lees volledige omschrijving

Kaart

Details

Oppervlakte316 m2
FunctieKantoorruimte
Huurprijs€ 160,- per m2 p.j.

Omschrijving Vliegend Hertlaan 55

Omschrijving:
Het betreft hier representatieve kantoorruimte gelegen op de 10e verdieping van het kantoorgebouw “Le Mirage” te Utrecht.

Het kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. “Le Mirage” heeft 21 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 18.200 m². Het gebruik van hoogwaardige bouwmaterialen en de bijzondere vorm geven dit gebouw een kwalitatieve en duurzame uitstraling. De opvallende V-vorm alsmede de 85 meter hoogte van het kantoorgebouw maken het tot een van de meest herkenbare kantoorgebouwen van Utrecht. Het kantoorgebouw is onderdeel van het kantorencomplex Europaplein.

Ligging:
Het kantoorgebouw “Le Mirage” ligt aan het Europaplein, op de hoek van de Europalaan, Vliegend Hertlaan en de Beneluxlaan te Utrecht. Dit kantoorgebouw is uitstekend geschikt voor zowel nationale als internationale bedrijven die een vestiging in Utrecht wensen, mede vanwege de aanwezigheid van het Van der Valk hotel in de directe nabijheid. Diverse IT-Consultancy en Financiële instellingen zijn huurder in “Le Mirage”. In de directe omgeving van het gebouw zijn meerdere gerenommeerde Multinationals gevestigd zoals Brunel, EquensWorldline en Rabobank.

Locatie en bereikbaarheid:
Utrecht is dankzij de centrale ligging in het land, op het knooppunt van de snelwegen A2, A12, A27 en A28, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.

Het kantoorgebouw is met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken. Er bevindt zich een bushalte waar 4 buslijnen stoppen op loopafstand van het object en de sneltram stopt voor de deur.

Vloeroppervlakte:
Totaal ca. 316 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de 10e verdieping, inclusief een pro rato aandeel in de algemene ruimten.

Voornoemde oppervlakte kan worden uitgebreid met twee kantoorkamers ter grootte van totaal ca. 26 m². 

Daarnaast is tegen nader overeen te komen huurcondities het medegebruik van de kantine-/lunchruimte bespreekbaar.

Voor de berekening van de oppervlakten is gebruik gemaakt van de meetnorm conform het normblad NEN 2580. Het meetrapport is op aanvraag beschikbaar.

Parkeergelegenheid:
Bij het object behoren 10 (tien) parkeerplaatsen op eigen terrein.

Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
- fancoilunit-systeem t.b.v. het verwarmen en koelen van het kantoor;
- 4 (vier) panoramaliften;
- 1 (één) binnenlift;
- zonwererende beglazing;
- luxe systeemplafonds;
- 3 (drie) compartimentenplintgoten t.b.v. elektra, data en telefoon;
- systeemplafonds met geïntegreerde TL5 verlichting;
- vloerbedekking;
- natuursteen in centrale hal en algemene ruimten;
- hoofdtrappenhuizen in natuursteen;
- voldoende sanitaire voorzieningen;
- toegangspoorten;
- gemeenschappelijke vergaderruimte op de begane grond.

Gemeenschappelijke faciliteiten:
De entree is het hart van het gebouw, voorzien van gemeenschappelijke faciliteiten voor alle huurders. Er is een koffiebar, een bemande receptie en gemeenschappelijke vergaderruimte gesitueerd op de begane grond. De koffiebar is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08.00 uur tot 15.00 uur. De entree is voorzien van WiFi voor de bezoekers.

Huurprijs:
€ 160,= per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurprijs parkeren:
€ 1.000,= per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Servicekosten:
€ 45,= per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de levering van zaken en diensten.

Huurtermijn:
Tot en met 31 januari 2021 met een verlengingsperiode van 3 (drie) jaar.

Opzegtermijn:
Uiterlijk 12 (twaalf) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.




Kenmerken

Hoofdbestemming Kantoorruimte
Bouwvorm Bestaande bouw
Aanvaarding In overleg
Huurprijs € 160,- per m2 p.j.
Kantoorruimte oppervlakte 316 m2
Totale oppervlakte 316 m2
Totale oppervlakte vanaf 316 m2
Parkeerplaatsen niet overdekt 10
Afstand snelweg Op 1.000 m tot 1.500 m
Onderhoud binnen Goed tot uitstekend
Onderhoud buiten Goed tot uitstekend

Foto's

Kaart

Bezoekadres

Fultonbaan 14
3439 NE Nieuwegein

Telefoonnummer

030 - 6000 282